Branding Culture
about.jpg

Branding Culture

about.jpg

Merkverhalen voor een kritische generatie

Merkverhalen vertellen doen we al jaren en iedere generatie kent zijn eigen campagnes. Van de klassieke rolpatronen in de jaren 70 tot aan de seks-sells campagnes die wij kennen tot aan begin deze eeuw. Iedereen in de industrie is er over eens dat we weer voor een nieuwe fase staan.

De Millennials van gisteren zijn ondertussen jonge ouders geworden. Ze zijn divers in kleur, geaardheid en afkomst maar eensgezind in hun activisme voor een betere, schonere en eerlijkere wereld. Dit zijn de impactvolle merkverhalen en activaties van vandaag. Voor premium producten van morgen

Dit vraagt ook om een nieuwe aanpak. Een bureau met een missie en een netwerk dat aansluit bij deze nieuwe fase.

 Onze manier van werken

Als alternatief voor de traditionele briefing bieden wij een Brand Sprint aan. Hierin doorgronden we het merk, haar doelstelling maar we halen ook de buitenwereld letterlijk naar binnen.

We maken een selectie uit ons netwerk van strategen, creatieven maar ook opiniemakers. Iedereen die de buitenwereld naar binnen kan brengen.

In 1 week sprinten we samen met de klant van cultureel inzicht naar een gevalideerde briefing, meestal inclusief customer journey, KPis en een aantal creatieve denkrichtingen.

Vanuit dit strategisch document bedenken wij uiteraard nieuwe concepten. Bekijk de voorbeelden op deze website.   Meer over de brand sprint, lees hier hoe zo een week er ongeveer uit ziet.